سیستم مدیریت هوشمند ساختمان

سیستم مدیریت هوشمند ساختمان

سیستم مدیریت هوشمند ساختمان با بکارگیری از آخرین تکنولوژی ها در صدد آن است که شرایطی ایده آل ، همراه با مصرف بهینه انرژی در ساختمان ها پدید آورد.

این سیستم ­ها ضمن کنترل بخش ­های مختلف ساختمان و ایجاد شرایط محیطی مناسب با ارایه سرویس ­های هم­زمان، سبب بهینه­ سازی مصرف انرژی، سطح کارایی و بهره­ وری سیستم­ ها و امکانات موجود در ساختمان می­شوند. کنترل و دسترسی به سیستم با استفاده از نرم­ افزارهای مربوطه از هر نقطه در داخل ساختمان و خارج از آن از طریق اینترنت نیز با این سیستم مقدور می­باشد. این سیستم قابلیت کنترل از طریق موبایل ، آدرس پذیر بودن و امکان فرمان پذیری مستقل را داراست.

این سیستم با کنترل تاسیسات مکانیکی و الکتریکی، سیستم­های روشنایی، تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق و کنترل دود، کنترل تردد و حفاظت و مدیریت آسانسورها در زمان­های خاص موجب ایجاد محیطی مطلوب برای افراد حاضر در ساختمان، استفاده بهینه از تجهیزات و افزایش عمر مفید آن­ها، ارایه سیستم کنترلی با قابلیت برنامه­ ریزی زمانی عملکرد، کاهش چشمگیر هزینه ­هاي مربوط به نگهداری و بهینه­ سازی و صرفه­ جویی در مصرف انرژی، عدم نیاز به پیمانکار دایمی ساختمان و امکان مانیتورینگ و کنترل تمامی نقاط تحت کنترل از طریق یک PC و یا اینترنت می­شود و با توجه به یکپارچه­ سازی ساختمان، تمام تجهیزات به صورت هماهنگ کار کرده و امکان تداخل و بروز مشکلات ناشی از عدم هماهنگی از بین می­رود. در ضمن امكان گرفتن گزارش­هاي آماري از تمامي تجهيزات و عملكرد آن­ها به منظور بهينه ­سازي مصرف و عملكرد نیز از طریق این سیستم ممکن می­باشد.

با توجه به تنوع محصولات سیستم­های هوشمند ساختمان، این شرکت پروژه­های خود را با برند معتبر Casambi فنلاند ارائه می­کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Copyright © 2015-2019 Set Lighting – طراحی و توسعه توسط ‘رامتین بارنجی’ . تمام حقوق برای شرکت ست لایتینگ محفوظ است.